lördag 15 september 2012

Nyklippt

Som jag skrev i förra inlägget var jag hos frisören igår och fräschade upp frisyren lite. Mer inklippt fram, annars i princip samma frisyr som tidigare. Skönt! Känns som det här funkar bättre på mitt hår, annars är det långa fram mest ivägen. Skönt också att fixa det själv, blir bättre när jag får göra som jag vill ;)


Köpte ett linne på Lindex igår också, perfekt med sån volanggrej (vad det nu kan tänkas heta) nertill, särskilt om man som jag gärna vill dölja den delen av magen ;) 

4 kommentarer:

  1. Superfint, det ramar in ansiktet bättre också med lite inklippt =) Snyygt linne också! puss

    SvaraRadera
  2. Barnen fick välja själva efter 1 timme ute, och det var så många som ville vara ute att en pedagog behövde vara ute med dem. Om man har fullt regnställ och springer och leker så fryser man ju inte, men jag hade varit i skolan innan och skulle bara jobba 2 timmar så jag hade inte helt rätt kläder ;) puss

    SvaraRadera
  3. FINA DU!
    Vad jag önskar att jag hade haft ditt hår! Så fint! Passar dig perfekt!

    Tack vännen. Jag hoppas att jag efter det kan leva ett "normalt" liv igen. Tror väldigt mkt på behandlingen.

    Massa kramar

    SvaraRadera