fredag 18 juli 2014

Besviken på min kropp

Fy, vad jag är ledsen och besviken på min dumma kropp. Hade ju planerat att åka till Oskarshamn idag, men det ville tydligen inte kroppen. Hela dagen igår hade jag sjukt ont i fogarna och på grund av det kunde jag knappt sova inatt. Ont gör det fortfarande och jag mår inte alls bra. Jag som verkligen hade sett fram emot det här, men jag vågar inte köra bil när jag är såhär ur gängorna. Det är jättesvårt att planera något eftersom jag ena dagen kan må helt okej och nästa dag ha skitont. Vet inte om det är för att jag simmade häromdagen eller om det bara är otur. Men himla tråkigt är det i alla fall. Känner mig nästan febrig också. Dumma skitkropp!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att resten av dagen blev lite bättre sen. Dennis får se till att skaffa körkort så ni kan turas om på längre sträckor! Puss

    SvaraRadera
  2. :-( tråkigt. Jag antar att du har ett gravidbälte för fogarna? Det brukade i alla fall hjälpa mig.

    SvaraRadera