måndag 7 juli 2014

Hostan verkar skärpa sig!

Hostan verkar faktiskt ha lugnat sig lite, har fått sova hela natten utan att vakna av hostattack. Vaknade däremot av att jag var kissnödig, men det gör jag varje natt numera ;) Ringde ändå läkare i morse, men hon sa att de var väldigt restriktiva med receptbelagd medicin till preggos och rekommenderade en annan receptfri än den jag hade hemma. Så jag får väl stå ut och hoppas att det är på väg åt rätt håll. En veckas skitjobbig hosta är tydligen ingenting. Tycker jämt det är så när jag ringer till vårdcentralen. Hade skitont i halsen i typ en månad en gång, men det var inte heller tillräckligt länge tydligen... Hur länge ska man behöva ha ont/besvär tycker de egentligen? Jaja, det var väl ungefär det svaret jag hade väntat mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar