onsdag 16 juli 2014

Motionssim

Av någon konstig anledning blev jag sugen på att simma idag, så jag gick till Lundbybadet för att ta mig en svängom i utebassängen. Ganska soligt idag, men blåsigt, så jag trodde inte att det skulle vara så mycket folk som det var. Men i motionssimbanorna var det inte särskilt trångt i alla fall.

Men hjälp vad lite jag orkar nuförtiden! Nu gick jag visserligen dit, en promenad som normalt tar 10 min för mig, alltså tar det lite längre tid nu. Och så simmade jag 300 meter, vilket känns jättefjuttigt för en som lätt har orkat simma 1000 meter eller mer. Men om jag slår ihop dagens "träning" så blev det väl 30 min promenad och 300 m simning. Klart godkänt för att vara gravida jag som knappt orkat röra sig på flera månader!

1 kommentar:

  1. Tack :) Våra killar fyllde 3 år i juni!

    Skönt att simma lite!!

    SvaraRadera