söndag 27 juli 2014

Packa pappas kappsäck

Imorgon beger jag mig hem till Jämtland. Tidigt som bara den går tåget, måste nog gå upp vid 5.30. Men då är det förhoppningsvis inte så hemskt varmt ute och så kanske jag lyckas sova lite på tåget, så resan till Arlanda går ännu snabbare. Har nästan packat klart nu med sällskap av tens-apparaten och bebisens sparkar, det har varit aktivitet där inne varenda dag i över en vecka nu :)

Jag hoppas verkligen att översvämningar och elfel i Stockholm ger sig tills imorgon så att tåget går som det ska. Det ska bli spännande att se hur bebisen reagerar på att flyga! Och spännande att se hur min stackars strejkande kropp reagerar på att dra runt på en resväska. Får kanske be folk om hjälp. Såg att jag ska sitta på övervåningen på tåget också, det var ju sådär smidigt med tanke på foglossningen.. Men jag planerar att ha på mig tens-apparaten så jag ska kunna röra mig så det kanske går bra ändå ;) Har kickat ut pappa från sovrummet där hemma så jag ska slippa gå så mycket i trappor i alla fall :P

Från det ena till det andra så har jag haft världens halsbränna idag, inte alls trevligt! Den får gärna ge sig! Jaha, nähe. Packa klart var det ja!

1 kommentar:

  1. Heja tens! Hoppas det går bra att flyga, mysigt att åka hem till familjen =)

    SvaraRadera