lördag 19 juli 2014

Halvvägs, magen vecka 20

Nu har halva graviditeten gått. Det har gått både snabbt och långsamt. På ett sätt längtar vi såklart massor efter bebisen där inne, men den får allt stanna några månader till så den blir färdigbakad :) Den rör sig massor och mår antagligen betydligt bättre än sin mamma som har så ont. Kanske är dags för ett nytt besök hos sjukgymnasten. Sist trodde hon ju inte att det var foglossning jag hade besvär av, men jag tror fortfarande att det är det eftersom det verkar bli värre så fort jag rör på mig.

Tycker att jag ser gigantisk ut här! Kanske för att jag hade ätit pizza innan bilden togs igår. Igår när jag gick förbi ett skyltfönster efter att vi hade handlat tyckte jag minsann att jag såg väldigt gravid ut i alla fall. Så omgivningen borde inte tro att jag bara är tjock ;)
 

1 kommentar:

  1. Oj, vad magen har vuxit =) Du är jättefin och inte enorm även om man känner sig så. Puss

    SvaraRadera