måndag 7 juli 2014

Magen vecka 19

Hehe, jag säger ju varje vecka att magen känns jättestor, så även denna vecka och det lär ju inte sluta än på ett tag ;) Det kändes som att alla tittade på mig idag när jag var ute. Jag tolkar det som att de antingen tyckte att jag hade fin gravidmage eller att jag var snygg i håret ;)




Kameran på framsidan av telefonen är inte den bästa längre tyvärr. Jag har nämligen lyckats tappa telefonen så glaset har spräckts. Det stör inte så mycket förutom just med kameran och att det blir en vit sockervaddsfläck nere i vänstra hörnet på alla bilder. Men men, snart är det väl dags för en ny telefon. Den här har överlevt både toalettdykning och fall mot betonggolv ;)

3 kommentarer:

  1. Klart det var därför de tippades för du är så snygg =)

    haha javisst var den bra :)

    Äter du något extra nu när du gravid? Vitaminer, kosttillskott?

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin, både i håret och om magen =)

    SvaraRadera
  3. Mmm, de där telefonerna alltså. Det fins alltid någon lite spricka i dem :-)

    SvaraRadera