lördag 8 februari 2014

Melodifestivalen 2014 deltävling 2

JEM tjatig låt som säkert hjärntvättar en hel del. En sämre version av Black Eyed Peas typ. Dvs ganska tråkigt.

The Refreshments Ingen höjdarlåt, tyckte mest det var pinsamt. Stackare som måste låtsasspela på sina instrument.. Det enda som var bra var gitarristens skor :P

Manda Rätt bra låt ändå, synd att hon inte fick en bättre placering. Men jag tycker att hon sjunger falskt ibland, det förstör! Sen ska vi inte prata om "violinisterna" som inte ens kunde röra sina stråkar i takt...

Panetoz Svängigt som vanligt, men jag tycker att de har andra låtar som är bättre. Men gunget får en ju att vilja dansa i alla fall, så då de har väl uppnått det de vill ;) Och refrängen fastnar efter att man har hört den ett par gånger!

Pink pistols Tyckte faktiskt att refrängen var helt okej, men nja, ingen höjdargrupp direkt. Nån av dem sjöng rätt snyggt, men definitivt inte alla. Draggrejen kändes lite omotiverad också.

Sanna Nielsen Bästa låten ikväll! Väldigt snygg melodi tycker jag. Men versen påminner om en annan låt, någon som kommer på vilken? Sanna har aldrig varit någon favorit hos mig, tycker att hon är så himla tantig, haha. Men hon sjöng väldigt snyggt, särskilt i början när hon inte tog i så mycket.

Little great things Ledsen, men utan kändisföräldrar hade det inte blivit någon mello för det här gänget. Det var ju inte alls särskilt bra. Den mjäkiga sången passade ju inte alls in! Nytt och fräscht vet jag inte om jag tyckte att det var heller. Vad var det som var så unikt menar de?

Martin Stenmarck Snygg ljusshow, rätt okej låt, men inget jag kommer minnas antagligen. Men nu har han i alla fall något nytt att sjunga på Ladies night ;)

Roligast ikväll Sean Banans dans med de korta benen, haha :P

28 kommentarer:

  1. Haha du har ju fri tillåtelse och fuska nu :P

    Ja jag kommer lyssna på sannas om och om igen när man får och blöa ihjäl mig typ haha

    ja bananen var cool ikväll

    SvaraRadera
  2. nja lyssnar och lyssnar. En och annan låt har jag med henne :)

    nej du bryter inte mot reglerna :)

    SvaraRadera
  3. Ja precis så är det. Sen är hon ju skååååning som jag :P

    SvaraRadera
  4. Haha jag är pigg, har drucikt för mkt coca cola :)

    SvaraRadera
  5. Ja jag är då inte lång ialla fall :)

    SvaraRadera
  6. Vad kul med malmö. När? :)

    Jag är 168 bara :) ja hon gillar höga klackar den donnan

    SvaraRadera
  7. Ja det kanske det är haha.

    gaddarna borstade nu?

    SvaraRadera
  8. Nej jag tror du kniper det. du är bäst på spamma

    SvaraRadera
  9. Håller med det är roligare med en konversation :) bara 30kvar nu.... :)

    Vad blir det för träning imorgon?

    SvaraRadera
  10. önskar med jag hade orkat träna på morgonen, men är så trött då så sover hellre, men sen är man trött efter 8h timmar på jobbet så då orkar man knappt träna då heller.... evigt dilemma

    SvaraRadera
  11. haha nu väckte jag nu hela gatan av din fråga om min tandkräm, för jag lade av ett asgarv utan dess like.... den var så oväntad haha...

    ja använder sensodym (osäker på stafvningen? du då?

    SvaraRadera
  12. timme och 15min innan jag börjar, börjar olika varje dag så lite olika, men allt från 5:30 till 7.45

    SvaraRadera
  13. Min tandborste är vit och blå, borde byta den snart, den börjar bli kass. Din då?

    Haha härlig kommentar av din brossa så där mitt i allt :)

    SvaraRadera
  14. Haha verkar som du klarar syntesten galant :) Ja jag är närsynt och har ett minimini brytningsfel på nått av ögonen, så litet att jag inte själv märker det bara optikern :) själv då?

    SvaraRadera
  15. haha ja de kan ju inte sova redan, det är ju lördag!

    åh tummen upp för det att vi har samma, eller ja likadan tandkräm... :)

    SvaraRadera
  16. Musikaler är underbart, är dock dålig på komma iväg på det :(

    Jag vill med träna, men får vänta lite till innan det är okej och göra det igen

    SvaraRadera
  17. åh fy för, försvova sig är inget kul alls :( När var du på jobbet? :)

    SvaraRadera
  18. Ja, jag känner mig megablind utan linser/glasögon. :(

    SvaraRadera
  19. dels knäet, det blir nog aldrig bra, bara inse att jag förstört det. Sen spökar min ätstörning med, och när jag inte äter får jag inte heller träna.

    SvaraRadera
  20. Gulligt med bamsetandborste, några visdomständer har jag aldrig fått

    SvaraRadera
  21. haha ja dumt och tacka för sig på nr 99 och låta någon annan få nr 100

    SvaraRadera
  22. Grattis du knep nr 100 :) Så nu kan du gå och sova

    SvaraRadera
  23. Bra jobbat och vara där 8:20 :)

    Ja, men jag orkar inte träna när jag inte äter som jag ska, det är farligt dessutom och jag vill inte hamna nere helt i skiten igen.... så skall träffa en dietis nu snart så det blir ordning på det hela. Sen en sjykgymnast och prata om vad jag kan göra utan få ont

    SvaraRadera
  24. Sov gott :)

    skriver inlägget imorgon när jag vaknat. vill du ha en annan bild än headern maila på enplatsisolen747@gmail.com den bilden du vill ha :)

    SvaraRadera