onsdag 12 februari 2014

Piiiiiiiiiiiiiip

Usch, idag tjuter det rejält i mina stackars tinnitusöron :( Medan resten av högstadielärarna var ute på friluftsdag med högstadieeleverna fick jag vara inne och ha mina mellanstadielektioner.. Inte jättekul. Det märks på barnen att det snart är sportlov, för de börjar spåra ur lite. En klass är så fruktansvärt högljudda och skriker typ hela tiden, så efter lektionen med dem kände jag hur min tinnitus hade trappats upp igen.


Sen gick jag iväg och tränade step och där spelade de så hemskt hög musik så nu tjuter det ännu värre. Jag har liksom inte fått in i min hjärna att jag ska behöva använda öronproppar på lektioner där eleverna inte spelar eller när jag går och tränar. Ska det verkligen vara nödvändigt? Måste försöka bli bättre på att komma ihåg det så jag slipper de här värsta tjutdagarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar