söndag 16 februari 2014

Söndag förmiddag = step/styrka

Jag ska verkligen försöka göra det här med att träna step/styrka på söndagsförmiddagar till en vana. Varje söndag morgon när jag vaknar och är skittrött har jag god lust att avboka, men eftersom jag lurar mig själv lite och ställer klockan lite för sent för att hinna avboka så måste jag bege mig iväg ändå, annars måste jag betala en straffavgift och det känns ju väldigt onödigt ;) Och vad skönt det är efteråt, nu kan jag vara nöjd hela dagen!


3 kommentarer:

  1. Heja heja, snygga byxor och skor har du ju också!

    SvaraRadera
  2. snygga tights & skor :) har förresten en tävling som pågår i bloggen nu, vill du vara med klicka då in på direktlänken: http://www.nattstad.se/louisemellqvist/tavling---gissa-kandis-12475765

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! :)

    Tack, det är underbart :)

    SvaraRadera