söndag 9 februari 2014

Nymördade ben

Jag kände mig lite halvt galen igår kväll när jag bokade in mig på ett step/styrkapass kl. 10.30 idag. Jag är ju inte den morgonpiggaste människan direkt. Inte för att 10.30 är supertidigt, men jag var ju tvungen att gå upp så jag skulle hinna äta frukost nån timme innan också.

Men det gick riktigt bra i alla fall! Jättekul, men sjukt jobbigt! Benen känns helt mördade nu och jag gissar att träningsvärken kommer som ett brev på posten imorgon bitti!

Ska försöka göra det här till min nya söndagsgrej, då kan jag slappa i soffan framför serier eller film resten av dagen med gott samvete om jag vill ;)

Typ såhär gjorde vi med, haha. 

2 kommentarer:

  1. Snart är det min tur att gå iväg och träna!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!!! :) 10:30 gick jag ur sängen haha

    haha psyk passa bra som säkerhetskod jaaa, men bra kämpat

    SvaraRadera