måndag 10 februari 2014

Träningsvärken är kommen

Precis som jag trodde så hittade träningsvärken till min kropp under natten. Benen känns helt okej, de är nog mina mest vältränade (eller snarare minst otränade) kroppsdelar. Armar, axlar, bröstmuskler, mage och rygg däremot känns idag.. Men det är ju ändå en ganska skön känsla :)

Dagen på jobbet har gått bra, har inte behövt vara arg på någon elev, det är ju alltid trevligt ;) Tjata har jag förstås fått göra, men det hör ju inte till ovanligheterna direkt :P

2 kommentarer:

  1. Som ett brev på posten med träningsvärken då ;) Skönt med såna dagar då man slipper skälla, de är alldeles för få dock! puss

    SvaraRadera
  2. Haha ja tjat är man så van vid att man knappt tänker på det längre.

    Ja jag vill hjälpa andra.

    SvaraRadera