lördag 15 februari 2014

Sportlov!

Fantastiskt skönt att vara ledig! Men som de pensionärer vi är (ibland i alla fall) så somnade vi nån timme efter På spåret-finalen och vaknade vid halv åtta.

Min favorit! (Jesper alltså, inte Bettan!) 
Så himla rolig, programledarna kunde ju inte riktigt hålla masken igår :)

När jag för en gångs skull vaknade tidigt bestämde jag mig för att åka och träna på morgonen. Den här gången blev det simning, annars brukar jag mest gå på gruppträningspass. Men det var rätt skönt att simma förutom att det var lite trångt. Hängde på låset när de öppnade, men ändå var det mycket folk. Får försöka luska ut nån bra tid när inte alla andra är där. Kändes bra att inleda sportlovet med att simma i alla fall!

Har några planer för lovet i alla fall, på onsdag blir det konsert med kören och Nordman, det blir spännande. Vi ska sjunga ett par riktigt fina folkmusikinspirerade sånger, lite brudmarscher och så.

Sen på torsdag åker jag hem till Jämtland och stannar till söndag. Förhoppningsvis hinner jag med lite slalomåkning. Men anledningen till att jag åker upp är tyvärr att jag ska på begravning, en av mina bästa vänners pappa gick bort nyligen. Så jag känner att jag vill vara där och krama om min fina vän som är som en syster som jag har känt sen jag var 5 år (dvs ungefär så länge som jag kan minnas).

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att du ska på begravning men din vän uppskattar nog att du är där. Vad duktig du är som håller igång träningen, jag har också simmat dag! puss

    SvaraRadera