söndag 15 juli 2012

10 år...

Vad gör jag för fel? Varje gång jag är ledig och slappnar av får jag världens vidrigaste huvudvärk och kan inte njuta av ledigheten överhuvudtaget. Var ute och cyklade lite och kollade in nya delar av stan idag mitt på dagen, sen när jag kom hem var jag helt slut och huvudet har bara blivit värre och värre. Kanske ska ta en kvällspromenad och se om det hjälper med lite frisk luft. Vill helst inte ta massa tabletter, tycker oftast inte ens att de hjälper.. Men jag måste nog det snart om det här fortsätter. Ska försöka ta mig iväg till en läkare och tjata om att de måste kolla upp mitt huvud ordentligt, det kan ju inte vara normalt att ha huvudvärk varje dag i 10 år?

4 kommentarer:

  1. Låter inte alls bra :/ Stå på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag får också väldigt lätt huvudvärk, när det gäller mig handlar det nog mycket om att jag dricker för lite. Jag har alltid haft svårt att dricka när jag inte äter och ibland när jag slarvar med maten så dricker jag knappt något. Men jag hoppas verkligen att din huvudvärk går över, annars tycker jag att du ska kolla upp det.

    Jag är även sådan som påverkas lätt av stress och annat vilket sätter sig på huvudet så att säga. Sedan när man väl är ledig så slappnar man ju av också, jag blev ofta febrig och sjuk första dagarna på lovet när jag var yngre. Som att man äntligen lät kroppen att bryta ut i vad det nu än var man hållit inne till tusen tidigare.

    <3.
    Tack, det är jätteskönt att trivas så direkt liksom, trodde att det skulle ta ett tag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men du.. kolla upp det där! det låter inge vidare ju :( även om det inte är något "fel" så kan det kanske vara så enkelt att du saknar något ämne i kroppen och behöver extra vitaminer av nåt slag. Men ligg på dem, för det kan vara riktigt svårt att bli tagen på allvar i sjukvården... Jag vet själv hur det var när jag hade problem med min onda mage under flera års tid. Inte förräns jag slog näven i bordet och blev arg som f*n fick jag ordentlig hjälp..

    SvaraRadera