måndag 9 juli 2012

Åt andra hållet

Jag är jättebra på att vända på dygnet så fort jag är ledig, men inte åt andra hållet som jag tydligen har lyckats med nu. Har varit på jobbet 6.45 två dagar i rad och jobbat långa pass, så igår när jag kom hem var jag hur trött som helst, tror jag somnade vid åtta eller nåt. Hade liksom tänkt sova nån timme och sen vara uppe, men icke, jag sov hela natten och vaknade kl 6 och hade tydligen sovit klart då. Så nu funderar jag på att cykla iväg till ett badställe såhär på morgonkvisten, efter att jag har ätit frukost. Dennis kommer inte vakna än på ett tag, så han får nog följa med en annan gång ;) Dessutom ska det regna i eftermiddag, så det är väl lika bra att jag tar mig iväg snart!

1 kommentar:

  1. Haha bättre åt det hållet ju, kroppen behövde nog den sömnen! Låter fint med bad, jag har inte badat alls och tänkte inte göra det förrän den här förkylningen ger med sig. Tack, vad kul att jag ser smalare ut i ansiktet, det har jag inte märkt själv. Men LCHF funkar bra faktiskt, igår fuskade jag och åt vanlig glass men när jag vägde mig idag så är ändå veckans resultat -0.6kg. Allt som allt ha har jag gått ner 2.6kg på två veckor och jag mår bra, så jag fortsätter! Eftersom jag är förkyld har jag inte ens varit ute och gått heller, så jag hoppas på mer viktminskning med promenader framöver =) puss

    SvaraRadera