söndag 29 juli 2012

Borde städa...

Ojojoj, nu är jag trött.. Har jobbat alldeles för mycket i helgen, har typ bara varit hemma för att sova känns det som. Det sjuka är att dagens arbetspass på 9 timmar faktiskt kändes ganska kort :P Skulle helst bara vilja ligga i soffan ikväll, men mamma och pappa kommer och hälsar på på tisdag och jag jobbar ju såklart imorgon med, så vi måste börja städa lite ikväll om vi ska hinna klart innan de kommer. Det måste väl inte vara kliniskt rent direkt, men det är ju trevligt om det är någorlunda fräscht iaf.

Såhär snygg är jag på jobbet varje dag, fattar inte varför skjortorna måste vara så sjukt stora?


I fredags kunde vi i alla fall njuta av solen, så det var helt okej att jobba 14 timmar ändå ;)

 Det är svårt att laga mat till 8 pers! Syns inte riktigt hur mycket det här är, men skålen är gigantisk!

Såhär fint kan det vara när jag cyklar hem ibland. Dock inte idag, det regnade.

3 kommentarer:

  1. Jag tyckte det var skönt att de var så stora, speciellt på sommaren när det var varmt så man kunde vifta med den :)

    tack för ditt bloggtips :)

    SvaraRadera
  2. haha förlåt, borde kanske tagit fusk idag det tar lite tid :)

    SvaraRadera
  3. Det är ju skönt med oversize-skjortor när man jobbar! Fina kvällsbilder =) Nu är väl mamsen och papsen på plats, jag har varit datorfri sedan i söndags då vi åkte ner till fårbo. puss

    SvaraRadera