torsdag 26 juli 2012

Ännu en jobbhelg och årets första dopp

Egentligen ska man "bara" jobba varannan helg på mitt sommarjobb, men jag har bytt rad nu när första semesterperioden är över, så då blev det två helger på raken. Känns halvkul. Särskilt eftersom jag ska jobba hela dagen imorgon. En kollega har fått en spik i foten och försökte jobba ikväll ändå, men det funkade inget vidare, så jag får hoppa in för henne 7-13 imorgon. Och sen har jag mitt ordinarie pass 13-21.15. Yay! Kom nyss hem och det är väl bara till att sova och kliva upp snart igen :P Sen har jag 11 timmars jobb som väntar på lördag och 9 timmar på söndag. Hur ska det här gå?

Igår när jag var ledig gick vi till Skogssjöbaden på eftermiddagen och åt god pastasallad. Och jag tog årets första (och kanske sista) dopp i helt okej temperatur ;)








1 kommentar:

  1. Jag har inte badat alls! Kämpa på med jobbet, snart är det över! puss

    SvaraRadera