fredag 6 juli 2012

Jobbhelg

Det blir en riktig jobbhelg för mig nu, jobbar ikväll, hela dagen imorgon och söndag kväll. Skulle egentligen ha jobbat 7-13 imorgon, men så ringde de och frågade om jag kunde jobba 14-20 också. Okej då sa jag, för att sekunden efter ångra mig, haha. Fast det funkar nog, får ta med en bok eller nåt så jag har nåt att göra den timmen jag inte jobbar där mitt på dagen. Eller sova en stund. För det är då ingen mening att cykla hem mellan, skulle hinna vara hemma i typ 10 min eftersom det tar sån tid att cykla :P

1 kommentar:

  1. Men usch vilken lång dag det blir för dig, värre än delad tur! Jag har satsat på att sova lite, åtminstone vila ögonen i horisontalt läge ;) Jag har ännu ingen plan på hur vi delar på dina centimetrar, men jag återkommer om jag kommer på nåt smart =) puss

    SvaraRadera