onsdag 11 juli 2012

Second handsugen

Vaknade inte lika äckligt tidigt idag tack och lov, men huvudet verkar vilja döda mig ändå. Känner mig lite förkyld och hängig också.. Så humöret är inte på topp direkt. Fick ett sug efter att gå och kika på second hand idag, så jag googlade lite, men i lilla Mjölby verkar det inte finnas så mycket second hand. Och den butik jag hittade har bara öppet på tisdag, torsdag och lördag och dessutom semesterstängt den här veckan och nästa. Såklart. Som tur var hittade jag en till som verkar ligga i närheten och har öppet från kl 14 idag. Så jag får väl ta en svängom där innan jag måste cykla till jobbet vid 15.30. Jag känner ett akut behov av nya lampor här hemma och tänkte att second hand kunde vara ett alternativ värt att kolla upp åtminstone.

Synd att du inte kan följa med Maria, hade varit fint med en second handrunda med dig igen :)

1 kommentar:

  1. Åh, jag hade gärnat gått på second han dig! Har du kollat på den här http://loppiskartan.se/hitta/alla_platser_inom_20_km_fr%C3%A5n_mj%C3%B6lby sidan? puss

    SvaraRadera