söndag 15 juli 2012

Lite mer av lägenheten

Det är ju inte klart här hemma än, men det börjar ta sig i alla fall! Vill möblera färdigt innan tavlor och sånt kommer upp och det tar ju ett tag att bo in sig och känna efter hur man vill ha det. Plus att jag vill ha en hel del nya möbler. Typ köksbord och säng och fåtölj och lite annat smått och gott!

Lite vardagsrum. Inte färdigmöblerat än, så resten får ni se senare.

Lite hall. Förra hyresgästerna som fixat, men jag tycker det är rätt fint, så det får vara kvar :) Typ en halvmeter brett på hallväggen.

Lite badrum. Vad är det med folk och blått i badrum? Hade varit snyggare med bara vitt kakel. Och gärna inte blått golv :P


Lite köksfönster.

 Och lite jag i ny t-shirt från Lindex och supermatchande nagellack som jag redan hade hemma.

3 kommentarer:

  1. Lägenheten verkar himla fin, och den där väggtexten var ju gullig =) Snygg är du också, förresten =) puss

    SvaraRadera
  2. Hej på dig min fina vän!
    Det ser riktigt käckt ut hos er ;) ser verkligen fram emot att träffas och se allt live =)
    Hoppas du har det bra! Vi hörs snart på sms ;) kramellikram från Emmert!!

    SvaraRadera