torsdag 12 juli 2012

Inga fynd

Inga fynd igår, det var ju såklart sommarstängt när jag kom till second handaffären. Men det låg en loppis precis bredvid som jag tog ett varv i. Men nja, inget jag kände att jag behövde ha hemma direkt. Såg en golvlampa som var rätt cool, men skärmen hade sådan ful rosa färg plus att jag inte skulle lyckas ta den på cykeln, så det bidde inget, haha.

Idag börjar jag jobba lite tidigare än vanligt när jag jobbar kväll. Lika bra när jag väl ska jobba kan ju jag tycka, eftersom jag oftast bara går och väntar på att jag ska åka iväg och får ingen ro att vara ledig, även om jag börjar 16. Så idag blir det 12.45 till 21, fick hoppa in några timmar för en kollega som var tvungen att åka iväg en sväng. Men eftersom jag bara jobbar halvtid nu fyller jag gärna på med lite extra timmar!

Jaha, nähe. Jag får väl ge mig ut och utforska stan lite på förmiddagen kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar