onsdag 4 juli 2012

Lägenhetsfix

Idag är en av mina första lediga dagar som jag faktiskt är hemma i lägenheten sen vi flyttade hit, så nu har vi tagit tag i vardagsrummet ordentligt. Burit ner lite grejer till förrådet (som ligger jättelångt borta via en labyrint) och skruvat upp bokhyllan och packat upp massa kartonger. Nyss försökte jag skruva upp gardinfästen eftersom det inte fanns några (eh, vem tar bort sådana!?) men det gick inget vidare. Slinter bara med skruvmejseln, suck! Kanske dags att investera i en skruvdragare? Flera av er har efterfrågat bilder på lägenheten och snart kan jag nog bjussa på några fler, kändes inte så kul när det var kartonger överallt ;) Inte för att det är färdigfixat nu heller, vill få upp massa grejer på väggarna för det är så vitt och tråkigt överallt! Men här är i alla fall lite smakprov från köket :)




5 kommentarer:

  1. Ser fint ut, det blir nog jättebra när ni har satt er egen prägel på lägenheten. puss

    SvaraRadera
  2. Det är ju alltid jobbigt i början när man inte känner sig helt säker på jobbet. Det blir nog bättre framöver. puss

    SvaraRadera
  3. Måste med ta kort på mitt nya place :)

    SvaraRadera
  4. vilka fina gardiner ni har :)

    sv: hihi, det är många som säger att vi är lika :P Det skiljer dock 5 år mellan oss och vi är inte släkt ens på långt håll :P

    SvaraRadera
  5. Hej.
    Usch vad jag är kass på att kommentera.
    Vad roligt med cykelsemestern på gotland.
    Jag längtar för i morgon bär det av =)

    Det är mkt att fixa och dona med då man flyttat in. Jag har kommit en bit i min nya men lååångt ifrån klar ännu.
    Men roligt är det =)

    Nu ska jag läsa vidare här.

    Kramar

    SvaraRadera