måndag 2 juli 2012

Hemma igen

Det här med hemma är ju svårt ibland, har ju varit hemma i några dagar (hos mamma och pappa) och nu har jag kommit hem igen (till Dennis och lägenheten), men det är väl bra att ha flera hem ;)

Har haft det bra i alla fall, träffat lite släkt och vänner och så. Blev bara 4 hela dagar den här gången, brukar stanna typ 10 annars, men jag var ju inte ledig mer än så. Ska snart iväg och jobba, känner inte alls för det, men det lär väl funka ändå...

Bjuder på lite bilder från "hotellet" (aka mitt gamla rum). Tapeten gick inte fånga på bild, men det är ljust blommönster på. Älskar färgen på golvet också, så himla fint! Fast såklart blev det inte heller riktigt rätt färg, det är lite mer ljusgrått i. Har sett en säng på IKEA i ungefär den färgen som jag är sugen på! Ljuslyktorna fick jag av moster och datorväskan av Magnus i försenad födelsedags-/examenspresent :)





3 kommentarer:

  1. Tjusigt! Lycka till med jobbet, nu är det inte så långt kvar tills du får börja på din riktiga tjänst =) Vill förresten se bilder på nya lägenheten också! puss

    SvaraRadera
  2. Fiberhusk hittar man oftast bland glutenfria produkter i de flesta lite större butiker. Eller bland bakgrejerna. Det var första gången jag testade fiberhusk och det gör att smeten sväller och blir med "fibrig". puss

    SvaraRadera
  3. Dinkelklämmor lät smarrigt, men jag törs knappt gå förbi brödhyllorna nu. Jag ska testa kokosmjölet sen så får du veta om det är nåt att ha, eftersom mandelmjölet inte är nåt för dig. Hur går det på jobbet? puss

    SvaraRadera