lördag 21 april 2012

Besatt?

Inlämningsuppgift 1: check! Skrev precis klart uppgiften, tror jag i alla fall. Men jag orkar inte få till nåt jättebra, det är liksom 3 sidor med 1,5 radavstånd, så man hinner ju inte direkt gå på djupet och analysera något. Men nu har jag 3 sidor som är helt okej. Eller de är till och med bra ;) Skönt att man ändå lär sig konsten att skriva sånt här, det går liksom fortare att komma fram till ett vettigt resultat än det gjorde för några år sen kan jag säga! Och något jag tyckte var halvkasst när jag skrev det kan helt plötsligt vara riktigt bra när jag läser det nästa dag, haha.

Snart ska jag bege mig till stan för att fixa lite, tänkte göra silvershortsen lite längre så jag kan ha dem på konserten (hur återstår att se, det ska jag undersöka i tygaffären) och köpa en svart top att ha till. Och strumpbyxor. Och fixa lite annat smått och gott. Hämta biljett till kvällens pianokonsert bland annat! Jag drömde till och med om pianisten David Helfgott inatt, hahaha. Känner mig lite halvt besatt :P Men han är ju trots allt en favorit!

1 kommentar:

  1. Tänk att lite ordbajseri med referenser kan bli godkända =) Ska du förlänga shortsen eller hur tänkte du nu? puss

    SvaraRadera