onsdag 25 april 2012

Skiten är inskickad!

Yes, nu har jag skickat in båda inlämninguppgifterna. Verkligen inte det bästa jag har gjort, men de får väl duga. Vore rätt sjukt om jag skulle få VG på det här när jag knappt har lagt ner någon tid på det. Men det är verkligen inget jag räknar med :P

Nu ska jag sy lite tror jag. Ska fixa lite grejer på en av mina fyra SMASK-outfits till på fredag. Men det går nog fort, har ju gjort det flera gånger tidigare, så jag borde veta hur man gör ;)

Sen ska jag krypa ner i sängen och sova, tänker att sömn är en bra grej om jag ska orka med morgondagen. Då blir det massa konsertrep!

6 kommentarer:

  1. Börja lyssna på kent när vapen och ammination kom ut. :) Men du bör lyssna på denna, du lär gilla den :)

    SvaraRadera
  2. Jag försöker tänka att det viktigaste är att få G, sen blir jag väldigt glad om jag får VG =)Shit pommes, 4 smask-outfits var inte dåligt! Hejja Malin du är bäst!!! puss

    SvaraRadera
  3. Ja jag längtar tills jag får flytta in :)
    Ni skull med flytta va?=)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen, förlåt för min frånvaro, men nu är jag nog tillbaka igen :)! Hur är det med dig?

    Jag känner som dig, jag lämnade in min hemtenta igår och nu är det över, jag orkar bara inte fokusera mer på den just nu. Jag hoppas bara att den går vägen så att säga...men räknar inte med toppbetyg eller något, även om jag lade ned väldigt mycket tid, det kändes som en väldigt vag och jobbig tenta.

    Sv: Ja, det där med blodtrycket var inte vidare roligt, kändes rätt läskigt, men har inte fått något sådär igen, kände mig yr häromdagen lite, men tror att jag mest var stressad.

    Det är svårt det där med kolhydraterna jag känner också att jag har varit lite tröttare men jag försöker att ersätta pastan (för det är just det som jag älskar så mycket) med annat, typ keso och sådär, inte alls lika gott men lite kolhydrater i alla fall och det är inte som att jag har tagit bort kolhydrater helt. Äter lite godis hit och dit eller bröd typ.

    Kul med avslutningskonsert, berätta mer när du har tid!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja, det känns rätt jobbigt det här med allergin, men är glad att jag hittade Acura igår, så mår i alla fall bättre nu. Jag beklagar att du hade sådant problem med p-piller, det är många som blir nedstämd av dem har jag hört, hoppas att du snart hittar ett par bättre piller!

    Ojdå, sjukstuga :( det låter ju inte det roligaste, men det låter mysigt med serier och sådant i alla fall. Här tog vi det lugnt också, såg på film och drack lite cider. Inget märkvärdigt, jag känner att jag helst skippar platser med många fjortisar och sådär :P. Brukar vara det vid vissa av majbrasorna...

    Skriv om konserten när du orkar, fokusera på att må bättre nu istället!

    Kram på dig!

    SvaraRadera