lördag 14 april 2012

Mycket som händer

Nu är det mycket som händer här! Igår eftermiddag kom Matilda hit, hon gick i våran klass i ettan, men slutade sen. Men det känns alltid som förr när vi ses och vi har så roligt :) Var och åt god indisk mat och sen var det dags för två avslutningskonserter på kvällen med Linda och Jenny. Riktigt bra och jag blir mer och mer sugen på våran konsert om två veckor! Det närmar sig med stormsteg nu alltså! Men vi har nog repat igenom det mesta nu åtminstone :)

Ska snart åka till Marieberg, gäller att utnyttja tiden när Matilda väl är här :) Jag har dock inte sovit så mycket, så får se hur pigg jag är när jag kommer hem :P

4 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att ha Matilda på besök! puss

    SvaraRadera
  2. Roligt att du hade en bra dag igår ändå, trots att den blev lång och shopping, det är ju aldrig fel, hittade du något?

    Det låter ju väldigt typiskt det där med tentorna, men jag hoppas att det fixar sig. Jag känner igen det där med inlämningsuppgift, jag borde väl ta tag i lite plugg saker också, men har inte riktigt haft energin. Nu har dock solen verkar titta tillbaka, eller snarare det är blå himmel ute! Äntligen, kanske ger det mig lite mer energi.

    Hur ser kvällen ut?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter trevligt med en lugn kväll hemma och en film, men jag förstår att du kanske vill sova ut lite också :). Jag vet inte riktigt hur min kväll kommer att se ut, har ju haft lite ont i magen under dagen, någon typ av magknip (kanske ätit något dåligt) så blir nog till att ta det lugnt.

    Åh, det låter som jättesnygga plagg, ser fram emot att se bilder på dem :).

    Ja, det får ju inte vara fööör soligt ute, då vill man ju inte heller plugga, men lite sådär lagom ;).

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Vad kul med fin besök. Härligt med konstert och Indiskt också.
    Konserten kommer gå kanon ska du se. Hoppas den blir lite på film så vi kan få se=)

    Kraam igen

    SvaraRadera