söndag 8 april 2012

Påskägg

Vi brukar alltid rita på äggen med familjen, men jag kunde tyvärr inte åka hem den här påsken, så jag kände att jag måste föra den fina traditionen vidare ;P Saknar att vara i fjällen, men det har ju faktiskt kommit lite snö här med, så lite fjällfeeling kan man ju faktiskt få ändå! Kände för att rita nåt annat än en klassisk kyckling på ägget imorse, så det blev en klad posk-hest istället. Haha, vart kommer det där ifrån egentligen? Klad hest, gnegg gnegg. Brukar ni rita på äggen?




Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Hehe, nice påskägg ;). Jag förstår att du saknade fjällen, men det kommer att bli andra tillfällen och det verkade ju inte som att du hade det så dåligt i alla fall.

    Sv: Den filmen verkar nog mer rörig i text, än vad den var på riktigt. Jag gillar ändå när det är en röd tråd i det mesta, som binder samman händelser och personer. Yes, jag har sett "My sister's keeper", jag älskar den filmen och tokgrät i slutet av den! Jag gillar Jodi Picoult's böcker också, har skrivit ett par recensioner i bloggen när det gäller hennes böcker (under kategorin böcker).

    Låter som en spännande avslutningskonsert, grattis till att du är färdig ;) bra jobbat! Vad ska du och din vän göra för framträdande?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha vilket gulligt ägg! Mamma frågade om vi ville måla på äggen, jag och Anna tittade på varandra och sa nej i kör =) Har ingen aning om var snel hest och allt det där kommer ifrån! Hoppas din påsk var fin trots att du inte var i fjällen. puss

    SvaraRadera
  3. Gulligt ägg och med fin hest=)

    Sorry för att jag varit dålig på att svara tillbaka på dina kommentarer som så glädjer mig MYCKET!!

    SvaraRadera