onsdag 25 april 2012

Pluggtråk och konsertkläder

Jag vet att jag tjatar, men jag är så sjukt trött på att plugga så det är vidrigt! I vanliga fall kan jag tvinga mig till det, särskilt när det är panik, vilket det är nu, men inte ens det hjälper just nu... Det är så extremt tråkigt och jag får typ ingenting gjort. Eller okej, jag skrev 1 sida igår och 1,5 tidigare idag. Har max 1,5 kvar, sen så ska det vara klart. Och det ska in senast idag, så jag bör väl fortsätta helst igår :P Det kommer ju inte bli särskilt bra, men i värsta fall får jag väl komplettera...

Det är väldigt mycket konsert i huvudet nu, bara två dagar kvar ju! Och jag har äntligen bestämt vad jag ska ha på mig! Det blir svart ändå, jag trivs bäst i det när jag vill känna mig fin och bekväm, så då är det väl lika bra att ge efter ;) Men jag hittade jättefina turkosgröna accessoarer idag på stan, så lite färg blir det ändå! Var tvungen att åka dit för att handla lite grejer på apoteket så jag kan hålla förkylningen borta så mycket som det bara går. Köpte bland annat echinagard och det känns faktiskt som det har hjälpt lite. Håll tummarna för att jag mår bättre imorgon och framförallt på fredag!

1 kommentar:

  1. Kom igen nu kroppen, inte bli sjuk! Turkost är väl en alldeles ypperlig färg för damen, det kommer bli skitsnyggt! puss

    SvaraRadera