onsdag 18 april 2012

Plugga nu då!

Alltså, jag är verkligen helt sämst på att plugga just nu, jag gör inte alls det jag borde.. Ligger efter med läsningen och har inte börjat skriva på någon av de två inlämningsuppgifterna som ska vara inne om en vecka. Men som jag skrev häromdagen så får konserten gå lite före just nu. Tänker att jag ska försöka läsa lite nu, men jag är så extremt opepp.

Fick tillbaka matteuppsatsen nyss förresten, VG bidde det. Rätt sjukt att jag lyckas få VG hur lätt som helst i något jag inte ens tycker att jag kan särskilt mycket om, men när det gäller kurserna på musikhögskolan, som jag faktiskt är betydligt bättre på, är det skitsvårt att få VG. Känns som det blir lite snedfördelat liksom. Inte för att jag vet om någon kommer titta på betygen så noga, men det är faktiskt ganska tråkigt när man lägger ner all sin kraft på något men ändå inte får VG.. Men det ser ju säkert bra ut att jag har VG i pedagogik och Lärande i matematik även om jag kanske inte tycker att det är representativt för vad jag verkligen kan :P

1 kommentar:

  1. Woho VG i matte is the shit! Det är skitsvårt att plugga när man inte har nån motivation, det går liksom inte förrän man är paniksen och verkligen måste göra det. puss

    SvaraRadera