tisdag 10 april 2012

Skit-Schenker!

Fy fan vad besviken jag blir! Halv ett ringde jag till Schenker för att kolla vad som var fel, han jag pratade med kunde inte göra så mycket men pratade med någon på terminalen som skulle ringa till mig. En timme senare fick jag ett sms där det stod:

"Hej, Din sändning ligger kvar på terminalen, tyvärr. Ej med på bil idag. Var vänlig återkom. Mvh Schenker".

Kan de inte ens ringa och boka in en ny tid och förklara vad som har hänt? Så himla dåligt och jag blir så sjukt besviken. Igen! Så jag fick ringa upp själv igen och då var det en annan tjej som svarade och vi bokade in så jag skulle få leveransen imorgon istället. Och så fick hon mitt nummer så vi får väl se om någon annan ringer upp mig senare.

När de har gjort ett sådant misstag tycker jag faktiskt att de kan köra ut med det senare idag eller åtminstone höra av sig till mig och förklara vad som har hänt, men icke. Då missade jag en lektion helt i onödan idag och kommer säkert få göra nån kompletteringsskituppgift bara för att jag inte var där.. Usch!

Har typ lust att slå sönder något just nu för jag är så arg och ledsen och besviken!

4 kommentarer:

  1. Förstår du är arg :/

    Ja det kände bra och börja och helt rätt med 50%, man är där, men behöver inte ligga ner hela livet på det..... så det känns bra.... mysigt och bara vara liksom :)

    SvaraRadera
  2. Fy vad dåligt av dem... Förstår att du blev arg och ledsen :(

    SvaraRadera
  3. Fasiken vad surt! Jag hade blivit jätteirriterad också och med tanke på att du har skippat en lektion och allt bara för det där. Så jäkla dåligt att de först inte ville fixa en ny tid åt dig heller, men skönt att du verkade fixa det själv i alla fall. Jag håller tummarna för dig gumman.

    Sv: Nej, men precis! Det är en sak att folk säger att de borde ha både smala och "normala" dockor och kanske större också, och inte bara använda de större när det gäller storlek 46 och uppåt. Men den där dockan var ju bara för mycket, det ser ju ut som hon svält sig själv i ett bra tag!

    Skulle jättegärna vilja se era bidrag, så länka på! :)

    Kram på dig

    SvaraRadera