torsdag 19 april 2012

Velarn

Gaah, att det ska vara så svårt att bestämma vad jag ska ha på mig på konserten! Köpte ett par silvershorts idag på rea som jag tänkte kunde funka, men nu när jag provade dem med skorna jag hade tänkt tyckte jag inte att de var konsertmaterial.. men det kanske känns bättre när jag inte känner mig helt uppsvullen och mensvärkig å andra sidan, nu passar ju ingenting :P Eller så blir det kanske min nya prickiga klänning.. Eller nåt helt annat.. Jättesvårt av någon anledning! Har fått för mig att jag vill ha något glittrigt och helst inte massa svart. Men vad består min fingarderob av? Jo, svart...

Kom på att jag kanske inte har visat den prickiga klänningen? Here it is. Och reashortsen. Och lite annat :P



 




 

3 kommentarer:

  1. SV; Ja då får du allt ta och ladda hem det ;)
    Vad för konserter ska du på? =)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den v-ringade klänningen med frukter på =) Fast du är ju fin i allt, lite snyggt smink och du är redo för konserten i vilka kläder som helst! puss

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte shortsen var jättehäftiga =) Tycker du ska ha dem ja, hehe

    SvaraRadera