torsdag 12 april 2012

Prioriteringar

Hjälp vilken lång dag, jag kom typ nyss hem och ska väl gå och lägga mig snarast. Har inte riktigt hunnit det jag skulle, men det viktigaste i alla fall. Det här med att läsa kurslitteratur ligger ganska lågt på min priolista för tillfället. Vi har egentligen tenta samma dag som våran avslutningskonsert (såklart!) men jag tror seriöst att jag skippar den och gör omtentan i juni istället. Avslutningskonsert kommer jag bara kunna ha en gång och jag vill inte att en dum tenta ska sabba min viktiga avslappning inför konserten. Så jag satsar nog på sovmorgon istället! Känns som det är ett heltidsjobb bara att fixa inför konserten kan jag säga!


3 kommentarer:

  1. Omtenta låter som en vettig prioritering, särskilt som konserten fått flytta på sig och skjutas på förr. puss

    SvaraRadera
  2. Wohoo verifieringsgrejen är borta!!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du gör rätt, precis som du sade så har du bara avslutningskonsert en gång och för övrigt tycker jag att det är väldigt dåligt av dem att placera en tenta samma dag!

    Hoppas att din dag idag blir lite kortare, att du fick din sovmorgon och att du får det mysigt ikväll :) lite fredagsmys sådär. Några speciella planer i helgen?

    Sv: Tack så jättemycket för kommentaren om mitt inlägg som handlade om min farfar <3. Det betyder mycket.

    Kram

    SvaraRadera