onsdag 2 maj 2012

Lite nytt

Ojoj, jag har inte riktigt vetat vart jag ska börja skriva, så därför har det inte blivit något alls. Hade tänkt skriva om konserten så fort jag har fått några bilder därifrån, känns lite roligare då :) Men jag kan sammanfatta konsertdagen som sjukt stressig men fantastiskt rolig :)

Än så länge blir det bilder på lite nytt här hemma, passade på att ta en tripp till IKEA och köpa nya blomkrukor (och två nya blommor) med Stefan och Nanna i helgen :) Och så passade jag på att få lite fina presenter ;) Plånbok av Stefan och Nanna och ett par byxor som mamma hade köpt till sig själv men inte gillade, så jag fick dem :P











 Och tidigare förra veckan köpte jag mig ett par ballerinaskor på H&M.




1 kommentar:

  1. Här var det nya grejer minsann! tur att du och mamsen har sanna storlek =) puss

    SvaraRadera