onsdag 16 maj 2012

Kaosdrömmar

Hur trött får man vara? Jag är helt slut idag.. Vaknade 7.30 imorse och hade försovit mig, skulle iväg 8, så jag hann, men det var ju inte optimalt att äta frukost på skolan direkt.. Vi hade lite att förbereda inför det långa seminariet vi hade på förmiddagen, men det gick riktigt bra iaf, så det var ju tur :) Sen åkte jag hem för att äta lunch och sen plugga, men hur gick det tror ni? Jag somnade såklart i soffan... Och drömde massa konstigt som vanligt. Drömmer så mycket och intensivt nu och det är alltid något jag måste fixa i drömmarna, så jag är helt slut när jag vaknar!

Jag som hade tänkt träna ikväll, men det är ju kört eftersom passet börjar nu och jag vaknade nyss.. Kanske blir en promenad åtminstone...

2 kommentarer:

  1. Ibland tror jag kroppen strejkar lite och så somnar man på fel tid för att man verkligen behöver sova. Hoppas du mår bättre idag. puss

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du är stressad hörru, om du drömmer att du måste fixa saker hela tiden... glöm inte att ta hand om dej själv lite emellanåt oxå! :)

    SvaraRadera