lördag 5 maj 2012

Pluggplats och en massa annat


Jag har varit jättetrött varenda morgon den här veckan och inte alls velat kliva upp. Men idag, när jag hade kunnat sova ut, vaknade jag såklart 8.30... Så typiskt, hade behövt sova lite till. Försökte somna om i en halvtimme kanske, men det var hopplöst. Och inte är jag pigg heller :P

Men lite senare idag bär det av till Marieberg med Emma. Vi får nog åka buss och det tar en evighet, men det går ju bra när man har trevligt sällskap ;)

Igår var en händelserik dag med massa plugg, hämtning av lagad cykel, födelsedagskalas och två fina avslutningskonserter :) Hittade den kanske tråkigaste pluggplatsen ever, eller ja, omgivningen var inte särskilt inspirerande, men jag fick i alla fall vara ifred trots ett välbesökt bibliotek! Och jag fick mycket plugg gjort i väntan på att punkteringen på min cykel skulle lagas, även om det var segt att vänta ännu längre. Han hade nämligen sagt att cykeln skulle vara klar i torsdags och så var den inte ens klar igår vid 15. Dåligt!










Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Ja, det var inte så värst inspirerande pluggmiljö men bara man får nåt gjort så funkar det ju = ) Knepig cykellagare som inte ens var färdig en dag efter vad han utlovat, tur att punkan är lagad iaf. puss

    SvaraRadera