söndag 6 maj 2012

Ont i ryggen

Blä, min rygg mår inte så bra nu alltså... Har haft riktigt ont i svanken i över en vecka och idag har det varit ännu värre, så det har inte blivit mycket gjort här... Har mest legat i soffan och kollat på Smash, ska nog se ett avsnitt till innan jag går och lägger mig.

Var ju ute på shoppingtur med Emma igår, jag köpte inte så mycket spännande dock. En usb-hub (så jag kan använda fler usb-grejer samtidigt), ett paraply, en brandfilt (bra pris för IKEA familymedlemmar och känns tryggt att ha hemma), två lådor att ha skrivbordsgrejer i (så man slipper se kaoset) och en servetthållare.

Lådorna gav mig en anledning att städa skrivbordet också, så nu är det riktigt fint där för en gångs skull! Fick en fin hallon-ljuslykta av mina kusiner efter avslutningskonserten :)





3 kommentarer:

  1. Snugga grejer du köpt! Har ni börjat packa ihop lägenheten också? Nu tycker jag att din rygg får skärpa sig, inte okej att både den och huvudet bråkar med dig! puss

    SvaraRadera
  2. Det ser jättefint ut alltihop :) gillar ljus sådär!

    Sv: Jag har också vuxit upp med Galenskaparna, min pappa är ett stort fan och jag älskar dem verkligen. Har sett gruppen live och sedan har jag även sett Claes live hans SOLO show.

    Hur har din helg varit?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är lite svårare med utbakad fläta, min lugg har kämpat sig ner till näshöjd och då går det hyfsat att fläta in den, men det krävs mängder av hårspray för den blir fortfarande lite spretig eftersom luggen är lite för kort. Ibland övar jag på olika flätor innan läggdags och jag har nog blivit duktigare på det =) puss

    SvaraRadera