lördag 26 maj 2012

Storshopparn!

Jag har nu varit på stan i tre dagar i rad, haha. Varav två med Emma, måste ju passa på att umgås innan vi flyttar om tre veckor! I torsdags gick jag typ en timme innan jobbet och köpte byxor på H&M. Sköna att ha till vardags och att jobba i tänker jag! Linnet hittade jag igår på New Yorker.


Idag hittade jag två par skor på din sko. Och eftersom man som medlem fick 100 kr rabatt när man köpte två par kan man säga att jag fick de rosa gratis ;) De svarta tänker jag också som jobbskor eftersom de är betydligt skönare att gå i.




Köpte shorten igår på Sister (mer skrikigt gröna egentligen) men jag är lite osäker på dem. Var mitt emellan två storlekar. Vill gärna ha ett par som är lite halvlånga, åtminstone inte superkorta vilket de flesta är känns det som. Tror de åker tillbaka faktiskt, känns lite väl att betala 300 för ett par shorts som inte känns helt rätt. Eller vad tycker ni?



2 kommentarer:

  1. Dtorshopparn! Linnet, byxorna och skorna var jättefina! Shortsen kändes som en konstigt längd, inte korta och inte långa. Om du inte är säker på att du vill ha dem så känns 300 lite dyrt :S puss

    SvaraRadera
  2. Vad fort tiden går.
    Nu blir jag orolig över det här med att ses, men det kommer vi göra ändå hoppas jag.

    Fina inköp tycker jag.
    Tycker du passar bra i de färgerna!

    Kram

    SvaraRadera