måndag 7 maj 2012

Ooops!

Uh, vilken seg dag. Ryggontet är otrevligt fortfarande. Fast jag har ändå gjort ganska mycket, började med promenad med Emma efter frukost, sen blev det en långdusch följt av pluggande och pannkakslunch. Började ganska bra med pluggeriet, skulle skriva en uppgift om mina möten med barnlitteraturen. Så länge jag får skriva utifrån mig själv går det så bra så, men så fort jag ska referera till kurslitteratur så blir det tråkigt :P Så jag kom av mig lite sen. Men nu är uppgiften inskickad och klar. Till och med utskriven trots att skrivaren protesterar emellanåt. Tvättat har vi roat oss med också, alltid lika inspirerande :P Och nu är jag så extremt godissugen så jag måste göra lite chokladbollar. Ooops!

1 kommentar:

  1. Referenser tar död på vilken kreativitet som helst! Ska du gå till massören snart med din stackars rygg? puss

    SvaraRadera