onsdag 30 maj 2012

Plagiatkontroll

Nu får skiten vara klar! Vet inte om jag tycker att det blev särskilt bra, men det får duga. Nu ska jag bara skicka in det för plagiatkontroll och lägga upp det till kurskamraterna. Hoppas alla andra är som jag och inte riktigt orkar läsa de andras arbeten :P

Imorgon bär det av till Östergötland igen och på tåget tänkte jag förbereda opponeringen lite. Sen när jag kommer tillbaka till Örebro ska jag direkt till jobbet, åtminstone om jag orkar, får se hur det känns imorgon.

Godnatt på er, hoppas ni har lite mindre att göra än vad jag har ;)

3 kommentarer:

  1. heja heja! Plagiatkontroll? Det har jag aldrig gjort, men jag såg nu i sommarkursen att det går via urkund, men jag har aldrig skickat mina arbeten nånstans annat än till lärarna! Idag går vi lilla föreställning av stapeln, ska bli mycket intressant! puss

    SvaraRadera
  2. Åh, nej det verkar inte som att jag ska till örebro nåt den närmsta tiden... mina vänner som bor där är "hemma" i dalarna på sommarlov/har tagit examen. När flyttar ni? Och vart var det nu igen? =)

    SvaraRadera
  3. Duktig du är vännen, det har nog gått bra ska du se! Lycka till med opponeringen, jag tycker alltid att det där med plagiatkoll är lite läskigt, för jag försöker att inte kopiera, men ibland är man så trött att man inte riktigt tänker efter liksom och så råkar det ibland bli att man "snor" någon mening hit och dit.

    Sv: Jag håller med, om min sambo är i lägenheten, även om han inte lägger sig samtidigt, eller om jag vet att han kommer komma hem lite senare så är det mycket lättare. Men så fort man vet att man är ensam känns det helt plötsligt som att tiden bara kryper fram.


    Ja, det var helt underbart att Loreen vann sådär! :)

    Hoppas att allting är bra med dig annars!
    Kram

    SvaraRadera