onsdag 23 maj 2012

Arbetsintervju

Idag har jag varit på en arbetsintervju för ett jobb som jag verkligen vill ha, så nu får ni hålla tummarna för mig! Heltidstjänst med musik i årskurs 4 till 9, undervisning i halvklass, bra lokal med bra grejer, trevlig rektor och eleverna i högstadiet har varsina datorer så man kan göra massa tuffa digitala grejer ;) Rektorn skulle prata med två till och sen höra av sig senast i slutet av nästa vecka, så förhoppningsvis har jag fått jobb snart. Det skulle vara guld! Och han verkade tycka om mig, så jag hoppas verkligen på det här! Och att de andra som kommer på intervju är tråkiga idioter så det inte är någon tvekan om vem som är bäst lämpad för jobbet, haha :)

2 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar och tår! Klart det är du som ska ha jobbet! puss

    SvaraRadera
  2. åh vad roligt, håller tummarna åt dej!! =) vart har du sökt jobb nånstans då? har fått för mej att ni skulle flytta ifrån örebro? =)

    SvaraRadera