måndag 14 maj 2012

Nyfriserad

Som vanligt är jag inte helt nöjd efter frisörbesöket.. Tycker att de ställer lite konstiga frågor ibland... Som idag frågade hon om jag ville ha längre fram än resten, men jag sa att jag ville ha jämnlångt runtom. Och sen fick hon för sig att det var längre över axlarna än resten, vilket jag inte heller riktigt förstod vad hon menade. Men fick jag jämnlångt som jag bad om? Nej, det blev kortare fram än resten istället.

Fast jag är nog ganska nöjd ändå tror jag.. Tycker det blev fint framifrån, men lite skumt från sidan. Blev typ sugen på att klippa page, för jag gillar längden fram bäst, så det kanske blir det nästa gång.. Det växer ju ut om inte annat. Fast samtidigt gillade jag längden som jag hade innan jag klippte, men det hade blivit så slitet.. Och slitet hår tycker inte jag är särskilt snyggt... Såhär blev det iaf, svårt att fånga på bild dock. Har dessutom varit ute i blåsväder och lite regn :P



1 kommentar:

  1. Det blev fint fast det inte riktigt blev som du ville. Knepig frisöer det verkar vara!

    SvaraRadera