måndag 14 maj 2012

Håret igen



Testade att locka håret lite för att se om jag skulle trivas bättre.. Kanske. Men det blev ju fortfarande inte som jag hade tänkt, gillar inte att det är kortare fram utan att resten är uppklippt.. Jag ville ju liksom få bort det uppklippta och ha jämnlångt. Okej, det är kanske inte så farligt, men man vill ju ändå vara nöjd när man har varit hos frissan! Men idag är en riktig skitdag, mår inte alls bra. Inte ens det faktum att jag ska få komma på intervju för ett musiklärarjobb har lyckats pigga upp mig idag. Hoppas jag funkar bättre imorgon...

2 kommentarer:

  1. Styrka och kram till dig Malin!!!

    Men du är jätte fin! Tro inget annat!

    SvaraRadera
  2. Finis! <3 men jag förstår att du är besviken. Tur att håret växer ut igen. Lycka till på intervjun! puss

    SvaraRadera