tisdag 22 maj 2012

Sooool


Det här har jag pysslat med de senaste dagarna, kurslitteratur i solen, seminarium där vi skulle skriva vikberättelser och sedan välja ut en per grupp och illustrera som en storbok. Våran handlade som ni ser nedanför om kungen och drottningen som åkte brandbil på ett lastbilsflak på parkeringen nere vid Ica ;) Idag har jag visserligen suttit inne och skrivit arbete med en kurskamrat, men när vi blev klara vid tretiden åkte jag hem och lade mig i solen. Utan kurslitteratur denna gång, definitivt bättre!

Däremot hände nåt jätteläskigt nyss, allt började snurra och jag var nära att kräkas helt plötsligt.. Usch, vad obehagligt. Jag fattar ingenting :S 











1 kommentar:

  1. Nu är det inte långt innan skolan är slut för dig, då kan du sola i lugn och ro med en bra skönlitterär bok istället =) Du tror inte att det var blodtrycksfall som gjorde att du mådde sådär dåligt? Jag får det ibland och det låter väldigt likt såna symptom. puss

    SvaraRadera