söndag 20 maj 2012

Födelsedagen

Igår fyllde jag 26. Är det nu man ska känna sig vuxen? Frågade Magnus (min lillebror som fyller 18 snart) om jag var vuxen och det tyckte han, haha :) 

Firade födelsedagen genom att gå på RIKS-SMASK (final för alla Sveriges musikhögskolor i den bästa melodifestivalen ever!) och det var riktigt bra! Så himla proffsigt! Och jag tyckte faktiskt att det var rätt låt som vann även fast det inte var Örebro ;) Sen dansade vi till schlagerlåtar på efterfesten. Nästa vecka hoppas vi på en Eurovisionvinst med Loreen, eller hur?

Orkade inte släpa på min kamera på kvällen, men såhär såg jag ut när jag begav mig dit på kvällen :)




Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott :)

    SvaraRadera
  2. GRATTISGRATTISGRATTIS på födelsedagen i efterskott! Satt precis med min pojkvän igår och funderade på när man är vuxen, och kom fram till att 26 faktiskt är en ganska rimlig ålder. Fast är man under 30 är man ung, så ingen stress än ;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag ska scrappa ett kort till dig, fast det kommer ju i efterskott tyvärr. Jag hann inte innan jag åkte till Fårbo och så kunde jag inte packa med mig alla papper och verktyg =( Har lite dåligt samvete för det. puss

    SvaraRadera
  4. Å jag som missade din födelsedag. Fy fara o för mig.
    Men grattis i efterskott. Var lite snabbare på fb än här.
    Läskigt att må så där, men det är nog ingen fara..varit mkt för dig det senaste.

    kramar

    SvaraRadera