onsdag 30 maj 2012

Hjärnan har sommarlov

Fy fasen alltså. Jag har aldrig varit med om att känna såhär starka negativa känslor inför en skoluppgift. Det är ju inte så att jag brukar tycka att det är jättekul direkt, men det brukar ju ändå funka. Men det gör det inte nu. Jag får i princip ingenting gjort eftersom jag får ångest och världens huvudvärk varenda gång jag ska sätta mig och skriva. Och så tycker jag att det blir så himla dåligt och det gör ju inte direkt heller att det känns roligare. Minda känner likadant och hon brukar också kunna vara effektiv när det behövs. Men nu verkar hjärnan ha gått på sommarlov på riktigt alltså. Men jag måste väl göra en sista kraftansträngning och skriva en diskussion på en sida eller två, sen får det duga! Det ska skickas in senast 8 imorgon bitti, så jag får väl sitta hela natten i värsta fall. Men det rimmar inte så bra med att jag ska på möte om en eventuell utökning av en tjänst som jag har sökt imorgon.

Blä, nu vill jag bara bli klar med den här skiten och veta vart jag ska jobba i höst! Man kan ju bli galen för mindre kan jag säga!

2 kommentarer:

  1. Kämpa kämpa, jag tror hjärnan säger att du har pluggat en termin för mycket nu! Snart, väldigt snart är det sommarlov och snart har ni packat och flyttat färdigt =) puss

    SvaraRadera
  2. Muffinsen blev bra tror jag, iaf till smaken. Köp inte muffinsformar på Lagerhaus! Jag var så glad för mina prickiga men de färgar av sig och släpper liksom fett, hela formen är fettig och lämnar en fettpöl i muffinsplåten. =( Jag hade gula formar med vita prickar nu och när jag torkade ur fettet med hushållspapper så blev pappret hel gult. Skitäckligt! Tur att jag hade vanliga formar innanför lagerhausformen så att muffinsarna ändå blev hyffsade. puss

    SvaraRadera