tisdag 15 maj 2012

Bra böcker för en gångs skull!

Phew, nu har jag lyckats ta mig igenom all kurslitteratur tills imorgon. Tur att det var bra böcker för en gångs skull, jag minns till och med vad jag har läst, haha. Det brukar definitivt inte alltid vara så kan jag säga!

Jag längtar verkligen sjukt mycket tills jag har pluggat färdigt! Nu är det nära, har fem seminarier, två inlämningsuppgifter, en föreläsning och en sånglektion kvar den här terminen. Och en tenta eftersom jag aldrig gjorde tentan i den förra kursen. Men sen ska jag aldrig mer plugga i hela mitt liv :P Det vet man ju iofs aldrig, men just nu känns det extremt långt borta kan jag säga!

3 kommentarer:

  1. Man ska aldrig säga aldrig, men det måste vara skönt att vara så nära slutet nu! puss

    SvaraRadera
  2. Hihi vad skönt, då är det bara att räkna ner då ;) Snaaart är du klar!!

    SvaraRadera
  3. Ja det kommer bli kanon snyggt när det är klart :)

    SvaraRadera