tisdag 29 maj 2012

Nedräkning

GAAAAAAAH! Nu har jag sådan där extrem olust att plugga igen. Eller ja, den har ju hållit i sig väldigt länge som ni kanske har förstått. Men nu är det den sista inlämningsuppgiften jag gör. Och vi skrev om lite samma sak i förra kursen, så jag kopierar lite och ändrar om delar av min text därifrån. Måste såklart utforma det så det passar in i den här uppgiften och lägga till en hel del saker. Men jag borde ju lyckas få ihop 6-7 sidor med 1,5 radavstånd utan problem.. Men jag är så less på skiten att jag knappt orkar titta i böckerna :P Jag hade lätt kunnat skriva klart det på nån timme om det inte vore för de där sketarns referenserna. Sååå tråkigt! Dear slutuppgift, skriv klart dig själv nu!

Jag har liksom mycket större lust att typ rensa ogräs, diska, städa toaletten, vika tvätt och börja flyttpacka än att skriva det här. Och de grejerna är ju inget jag normalt njuter av att få göra direkt.

Verkligen nedräkning nu alltså. Hade det sista vanliga seminariet och den sista föreläsningen igår. Imorgon ska slutuppgiften skickas in, på torsdag ska jag läsa och förbereda opponering inför fredagens slutseminarium. Sen har vi liksom skolavslutning på fredag! Fatta vad skönt det ska bli att bli klar! Men för att bli klar måste jag ju anstränga mig och göra det här först.. Typiskt.

1 kommentar:

  1. Kämpa på! När det här väl är färdigt så kommer du ju inte behöva skriva en enda uppgift med referenser förrän du får nåt ryck om flera år och får för dig att plugga igen! Heja heja! puss

    SvaraRadera