tisdag 8 maj 2012

Föreläsning och Smash

Det här med föreläsningar är inte min grej alltså. Jag tycker att det är så värdelöst! Så egentligen vet jag inte varför jag går dit. Det kan ju liksom vara bra ibland, men det händer ju ytterst sällan. Satt och genomled en hemsk sådan före lunch. Och jag känner mig om möjligt ännu mer förvirrad nu efteråt. Dessutom hade vi haft seminarium innan, så hjärnan var ju kanske inte på topp heller. Nu borde jag verkligen läsa om jag ska hinna med allt, men jag känner en extrem ovilja inför det. Så jag tänkte ta en paus först och titta på det senaste avsnittet av Smash som kom ut imorse! Och ja, jag har plöjt igenom de 13 tidigare avsnitten på två dagar, varav typ 10 i söndags, haha :)

2 kommentarer:

  1. Vad är smash? Föreläsningar är så otroligt sövande, man orkar inte lyssna särskilt länge även om det är en duktig föreläsare och intressant. Mycket bättre med workshops och med praktiska grejer, dess värre består typ hela min utbildning av bara föreläsningar =(

    SvaraRadera
  2. Föreläsningar är såå tråkiga!!
    Visst är Smash bra?! :D Såg de första avsnitten på tv:n, sen när de ändra dag så har jag inte sett det mer men tänkte beställa boxen när den kommer ut :)

    SvaraRadera