torsdag 22 mars 2012

Äntligen klar med matten!

Woho! Äntligen klar med mattekursen, hade redovisning idag och visade upp några filmsnuttar från när vi pratade om tid med 4-5-åringar. Det gick helt okej kändes det som och läraren frågade till och med om han kunde få filmerna och visa upp för studenter i framtiden. Så det var ju ett bra betyg :) Lite segt med redovisningar en hel förmiddag, men vi hade i början, så det var skönt att kunna slappna av sen!

Sen arrade jag lite innan jag cyklade hem och åt lite innan jobbet. Tur att jag har lite grejer på lager så jag inte måste planera varenda lektion, hade inte hunnit tänka på det alls den här gången. Men det brukar lösa sig och det gjorde det idag med. Börjar väl få lite rutin som lärare kan man tänka sig.

Imorgon har jag sånglektion på förmiddagen och sen ska jag, Minda och Emma åka till Marieberg och shoppa loss och fira att vi är färdiga med kursen :) Vad Emma firar vet jag inte, hon har inte läst den kursen, men det finns väl alltid anledning att shoppa? ;)

2 kommentarer:

  1. Woho, hejdå matten!!! vad blir nästa kurs? Shopping är ju aldrig fel =) puss

    SvaraRadera
  2. Ja solen gör otroligt mycket och att man inte behöver ha på sig vinterjacka... :)

    SvaraRadera