tisdag 27 mars 2012

Pimp my sovrum

Jag blev så sjukt less på de äckliga fettfläckarna på tapeten i sovrummet, så jag satte upp en liten tyggavel igår. Haha, man tager vad man haver :) Men det blev bättre iaf, jag har haft det tyget som typ fondvägg i tidigare lägenheter.

Riktigt såhär äckligt ser det inte ut, men nästan! Det har varit dags för nya tapeter sedan långt innan vi ens flyttade in, men vart tolfte år tycker de är lagom här... Nu är det visserligen dags, men eftersom vi flyttar ut snart så kände vi att det var bättre att få lite hyresavdrag och så får nästa hyresgäst välja nytt.



Och! Jag vill så gärna ha en ny säng! En lyxig dubbelsäng vore ju något alltså!

1 kommentar:

  1. Det där tyget känner jag igen! Smart av er inte ta nya tapeter, vi gjorde också så eftersom vi skulle flytta. puss

    SvaraRadera